ویدئو | چرا شهید سید ابراهیم رییسی می‌توانست سید محرومان باشد؟ برای همدردی با مردم ایران؛ تاجیکستان پخش برنامه و موسیقی شاد در رادیو و تلویزیون را ممنوع کرد شعب کشیک بانک‌ها فردا (۲ خرداد ۱۴۰۳) فعال هستند ادارات خراسان‌شمالی پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل شد مجلس در سوگ رئیس جمهور شهید برگزاری جلسات شورای نگهبان با وزارت کشور در خصوص زمان انتخابات موحدی‌کرمانی رئیس مجلس خبرگان شد حضور رئیس جمهور آذربایجان در سفارت ایران + عکس آیا انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای شهر به‌صورت هم‌زمان برگزار می‌شود؟ غیبت آیت‌الله علم‌الهدی در مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری کیم جونگ اون: رئیس جمهور ایران دولتمردی برجسته بود وزیر آب و هوای پاکستان: امروز جهان اسلام یک رهبر بزرگ خود را از دست داد + فیلم شهدای خدمت در آغوش مردم تبریز | آغاز آیین بدرقه شهدای خدمت در تبریز + فیلم و عکس پیام رهبر معظم انقلاب به‌مناسبت آغاز‌به‌کار ششمین دوره مجلس خبرگان | این مجلس یکی از پایه‌های اصلی نظامِ اسلامیِ مردم‌سالار است آغاز مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری + فیلم ویدئو | درخواست شهید آیت‌الله رئیسی برای تعیین قبرش در حرم رضوی حضور مقامات خارجی در مراسم بزرگداشت شهیدان رئیسی و امیر عبداللهیان پیام تسلیت وزیر خارجه سوریه و رئیس اتحادیه آفریقا به رهبر معظم انقلاب حزب الله لبنان مراکز نظامی رژیم صهیونیستی را درهم کوبید + فیلم (یکم خرداد ۱۴۰۳) شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس (۱ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

قسم به قدس که یک روز، روز فتح آید| گزارشی از خروش مشهدی‌ها در جشن مردمی عملیات «طوفان الاقصی»+ فیلم

  • کد خبر: ۱۸۷۵۸۲
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵
  • ۴
قسم به قدس که یک روز، روز فتح آید| گزارشی از خروش مشهدی‌ها در جشن مردمی عملیات «طوفان الاقصی»+ فیلم
به مناسبت اجرای موفقیت‌آمیز عملیات «طوفان الاقصی» توسط رزمندگان مقاومت اسلامی و به محوریت گردان‌های عملیاتی عزالدین قسام شاخه نظامی مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) که به تحمیل تلفات سنگین و خسارات کوبنده به اشغالگران صهیونیست انجامید، مشهدی‌ها با اجتماع پرشور در میدان فلسطین با برادران مجاهد خود اعلام همبستگی کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، گروه‌های مختلف مردمی در مشهد با حضور در میدان فلسطین این شهر و در حمایت از مردم فلسطین و هم پیمانی با رزمندگان غیور مقاومت اسلامی فلسطین اجتماع بزرگی را برگزار کردند.

انجام عملیات بزرگ «طوفان الاقصی» علیه نیروهای رژیم صهیونیستی، از سوی مقاومت اسلامی فلسطین، موجی از شادی و خوشحالی را در بین مردم مسلمان کشورهای مختلف به ویژه ایران ایجاد کرده است. در مشهد نیز از عصر روز شنبه، اجتماع بزرگ و جشن مردمی با عنوان «قیام مظلوم» در میدان فلسطین برپا شده که انعکاسی از همین غیرت اسلامی و انقلابی مردم مشهد است که با حضور در صحنه، هم‌پیمانی خود را با رزمندگان غیور مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کردند.

از ساعت اولیه صبح امروز گروه‌های مقاومت اسلامی به رهبری گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، جهنمی مهارنشدنی را برای اشغالگران صهیونیست به پا کردند. شلیک ۷هزار راکت کوتاه برد و موشک‌های دوربرد که تا قلب سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد، به‌تنهایی کارنامه سیاه رژیم اشغالگر قدس را درهم پیچیده بود، اما همه‌چیز هم به اینجا ختم نشد و رزمندگان دلاور مقاومت، برای نخستین بار در تاریخ ۷۵ساله اشغال فلسطین از زمین و هوا و دریا، جنگ ترکیبی پیچیده‌ای را علیه دشمن کودک کش به پا کردند. 

تصویر صهیونیست‌هایی که سراسیمه به دنبال پناهگاه می‌دویدند، دود و آتشی که از هر نقطه جغرافیای اشغال‌شده سرزمین فلسطین به هوا برخاسته بود و به‌طور خاص، غرش موشک‌هایی که از لانچر‌های استتارشده راه به قلب جنایتکاران می‌یافت، شاید مرهمی بر بغض و خشم فروخورده مسلمانان و ملت‌های آزاده جهان بود، اما پس‌لرزه‌های این خشم مقدس، به‌تبع عملیات «طوفان الاقصی» همچنان در اقصی نقاط کشور‌های اسلامی مشهود است.

با انجام این عملیات علیه رژیم صهیونیستی، مردم در نقاط مختلف مشهد با برگزاری اجتماعاتی و جشن‌های ویژه، با برادران مجاهد فلسطینی خود، بار دیگر پیمان بستند و اعلام همبستگی کردند. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
0
2
مرتضی

دقیقا قسم به چی ؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
2
2
محمدپور چرا نمیرید غزه برنگردید؟
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
ما نمی‌تونیم بریم اونجا فعلا.شما چرا نمیرسد اوکراین؟؟؟شما که میتونید برید.....
البته به زودی قدس نماز می‌خونیم...ضمنا ما اینجا هستیم تا خون شما یاران شیطان خشک بشه...میدونید هیچ چیز به اندازه ما نمیتونه روی شما یاران شیطان مجسم رو کم کنه...به فضل خدا ما هستیم تا روی امثال شما کم بشه....
ضمنا یکی از حماقت های شما اینه که معنای شهادت رو نفهمیدید...شهادت یعنی خود رو فدای اسلام کردن....مطمین باش ما خودمون فدای آرمانمون میکنیم چون به معاد اعتقاد داریم....شما چطور آیا حاضرید برای لخت شدن و بهره برداری جنسی هم کیشانتان از انقلاب برهنگی و هرزگی دفاع کنید؟؟؟؟
خیر چون این هرزگی رو برای خودتون می‌خواید پس محکوم به شکستید...
منصوره
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
2
1
انشالله به زودی فلسطین شریف، قبله اول مسلمانان آزاد خواهد شد و در قدس نماز می خونیم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->